Mystery Shopping

Mystery Shopping handlar om att ställa frågan där den kan besvaras - i köpögonblicket.

Att mäta hur det FAKTISKT ser ut ute i verksamheten. För att kunna fokusera på de mest köp- och vinstkritiska delarna i kundvarvet.

Vad och varför?

  • Styrverktyg för hela verksamheten på alla nivåer i organisationen
  • För att bibehålla och förstärka beteenden som ökar försäljningen och skapar lojala kunder och för att förändra beteenden som har motsatt effekt på försäljning och kundlojalitet
  • För att rikta resurser och fokus åt rätt håll på rätt sätt

Vad levererar Ipsos till er?

  • Data, analys och verktyg för att öka försäljningen
  • Dygnetrunttillgång till all data genom dynamiskt och flexibelt rapport- och analysverktyg
  • Konsultinsatser för att stödja utvecklings- och förändringsarbetet
  • Verktyg för att nå affärsmål och för att bibehålla konkurrenskraft

Hur?

  • Genom drivkraftsanalys av kundvarvet
  • Genom att koppla nyckeltal till affärskritiska skeenden i kundvarvet
  • Genom insatser ute bland chefer och säljare
  • Genom årlig utvecklingsanalys, konkurrentanalys och framtidsanalys

 

Anmäl dig här till vår panel för Mystery Shopping


Kontakt - Loyalty

Christer Siwertz

christer.siwertz@ipsos.com
tfn. 073-950 3004